Theme Preview Rss

sinhronizacija napada i osvajanje sela (2)

zasto je vazno da napadi stizu u sto manjem vremenskom razmaku?
zamislite da ste poslali sweep u 12:00:00 a prvog senatora u 12:00:05. branilac sada ima 5 sekundi da ubaci odbranu i pobije nezasticene senatore. videcete da je 5 sekundi u travijanu uzasno mnogo, pogotovo u slucaju iskusnih igraca. dakle, najnezgodniji branitelji: iskusniji igraci koji se koprcaju dok ih ne dokrajcite, i jos gore, koji ce ubaciti def prakticno u sekundu.

3) napredni nivo
za ovo ce vec biti potrebno vise stvari. sad je pozeljno da imate 6 senatora u sto manje sela kako biste smanjili broj napada. naravno, opet dovoljan sweep i pozeljno i jos jednu manju, pomocnu off vojsku (zasvaki slucaj)
prvo sto treba da se uradi je da pogledate koliko vremena vam treba iz kog sela da stignete do mete. gledajte vremena senatora, kata i ako ste gal i ovnova (jer su galske staresine brze od ovnova). uzmite papir i olovku i zapisite koliko vam vremena treba iz kog sela. sad poredjajte hronoloski koje selo treba prvo da posalje napad (naravno ono kojem teba najvise do mete). kod preuzimanja sela nije bitno kojim ce redosledom stizati senatori, bitno je samo koji ce uzeti selo. recimo da imate jedno selo sa sweepom kojem treba 3h do mete (brzina kata), i 3 sela sa po 2 senatora kojima treba, redom 1h,2h,4h do mete. dakle prvo ide napad sa 2 senatora kojima treba 4h. recimo da ste namestili da on stigne u 12:00:00. sledeci ide sweep i kate koji treba da se namesti da stigne u 11:59:59. posle mozete da birate kada ce napasti ostali senatori. u ovom slucaju moze ili u 11:59:59 ili tacno u podne, vec u zavisnosti iz kog sela zelite da osvojite. veoma vazno pravilo kod slanja sinhronizovanih napada iz vise sela je da ukoliko 2+ vojske stizu u istu sekundu, uvek udara ona koja je prva poslata (duze putovala). ovo pravilo nam daje sansu da preuzmemo selo za JEDNU sekundu:
dakle potrebno je da sweepu treba najvise vremena do sela-mete. zatim SVI senatori slobodno mogu da idu u istu sekundu jer ce selo prvo biti ocisceno pa tek ce tek onda oni 'uleteti'. od ovakvih napada je skoro nemoguce odbraniti se ubacivanjem odbrane.
primer:
http://travilog.org.ua/rs/1436436/4d1b2ee9ce89b298b7a85a130692114c
http://travilog.org.ua/rs/6867327/7c7c19d359c651678059ecc10c785645
http://travilog.org.ua/rs/6658054/7d7f1a028da15f355c2083825c1c89de
http://travilog.org.ua/rs/5543148/570a5610a51c32fb18dd496ab33966f3
ovo je samo 'pokazna vezba' u kojoj cilj nije bilo uzimanje sela (bila bi srusena rezidencija a ne rudnik). dakle obratite paznju na vremena napada.

druga stvar koja je jako korisna je usporavanje napada da bi se stiglo u odredjenom trenutku. napad se krece brzinom najsporije jedinice koja ucestvuje u njemu, tako da mozete da usporite senatore i poglavice katoma, a staresine i ovnom; ili mozete da usporite imperijance nekom sporijom jedinicom (npr. jednim pretorijancem) kako biste mogli da birate koji napad ce udariti ranije kad 'gadjate' istu sekundu. naravno, dovoljna je jedna sporija jedinica.
jos jedan savet: ponekad cete zeleti da po osvajanju sela odmah postavite neku odbranu. posto sva vojska koja je isla sa poglavicom koji je uzeo selo ostaje u osvojenom selu kao pojacanje, neki ljudi praktikuju da sa poslednjim poglavicom posalju u napadu i recimo 1000 pretorijanaca ili kopljanika. nemojte nikako to da radite jer moze vrlo lako da se desi da oni poginu zbog svog veoma slabog napada... imate vrlo slikovit primer sa s3.com ovde :)

http://rs-forum.travian.com/showthread.php?t=1062

dakle, odbranu posaljite odvojeno, kao pojacanje, da stigne sekundu-dve posle zavrsetka osvajanja.